Grāmata: Sociālā biznesa veidošana, autors Muhameds Junus

No Amazon grāmatas apraksta:

Muhameds Junus – praktiskais sapņotājs, kurš aizsāka mikrokredītēšanu un ar savu Grameen Bank ieguvis 2006. gadā Nobela Miera prēmiju – ir izstrādājis jaunu, tālredzīgu kapitālisma dimensiju, ko viņš nosaucis par „sociālo uzņēmējdarbību”. Pārvirzot peļņas gūšanas enerģiju uz mērķi piepildīt cilvēku vajadzības, sociālā uzņēmējdarbība rada pašatbalstošos, dzīvotspējīgus tirdzniecības uzņēmumus, kas rada ekonomisko izaugsmi, pat ja tie ražo preces un pakalpojumus, kas padara pasauli par labāku vietu.

Šajā grāmatā autors parāda, kā sociālā uzņēmējdarbība ir no teorijas pāraugusi uz iedvesmojošu praksi, ko pieņēmušas daudzas vadošās korporācijas, uzņēmēji un sociālie aktīvisti Āzijā, Dienvidamerikā, Eiropā un ASV. Viņš parāda, kā sociālā uzņēmējdarbība pārveido dzīvi, piedāvā praktiskus padomus tiem, kas vēlas izveidot savus sociālos uzņēmumus, skaidro, kā jāpielāgo valsts un korporatīvā politika, lai izveidotu telpu sociālās uzņēmējdarbības modelim, un parāda, kāpēc sociālajai uzņēmējdarbībai ir potenciāls izpildīt brīvā tirgus uzņēmumu nepiepildītos solījumus.

Vairāk informācijas: GoodreadsGoogle books.

Jūs varētu interesēt arī sekojošais...

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *