GAMI
“Projekta galvenais mērķis ir veicināt digitālās spēļošanas izmantošanu kā jaunu, inovatīvu instrumentu jauniešu iesaistīšanai tādās jomās kā – demokrātijas veicināšana, bezdarba samazināšana, pilsoniskās sabiedrības iesaistīšana, cilvēktiesības, jauniešu uzņēmējdarbība, vides izglītība, sociālā atbildība un aktīva dalība jauniešu aktivitātēs.”
Rokasgrāmata ”How to succeed with digital gamification for youth engagement”
Apmācības kurss ”Gamification as a Tool for Youth Engagement”
Europe
Social innovation centre ( Latvia)
INVOLVED ( Estonia)
Polytechnic Institute of Santarém (Portugal)
MLADI U EU (Croatia)
Asia
DISHA (India)
YESD (Vietnam)
Latin America
A.C.F.G.R (Argentina) Northern America:
Orbis Institute (USA)
- Rezultāti
-
Rokasgrāmata ”How to succeed with digital gamification for youth engagement”
Apmācības kurss ”Gamification as a Tool for Youth Engagement”
- Sadarbības partneri
-
Europe
Social innovation centre ( Latvia)
INVOLVED ( Estonia)
Polytechnic Institute of Santarém (Portugal)
MLADI U EU (Croatia)Asia
DISHA (India)
YESD (Vietnam)Latin America
A.C.F.G.R (Argentina) Northern America:
Orbis Institute (USA)