APMĀCĪBAS | Kā veidot un izmantot neformālajā izglītībā tiešsaistes izbēgšanas istabas?
No 5. līdz 9. jūlijam CO-ART projekta aktivitātes pārcēlās uz Rīgu, kur ar lieliskiem panākumiem mēs realizējām 4 dienu apmācības. Apmācībās pulcējās 24 brīnišķīgi jaunatnes darbinieki, jaunatnes vadītāji, treneri un mākslinieki no Latvijas, Francijas, Spānijas, Kipras, Grieķijas un Polijas.
Tikšanās laikā dalībnieki spēja:
- apgūt un attīstīt savas prasmes un kompetences neformālās izglītības apmācībās;
- uzzinātu par tiešsaistes izlaušanās istabu konceptu kā mācību līdzekli;
- testētu 24 tiešsaistes izlaušanās istabas, kas tika izveidotas projekta ietvaros;
- mācītos izveidot paši savas izbēgšanas istabas, izmantojot brīvi pieejamus tiešaistes rīkus.
Neformālās izglītības procesā arvien vairāk tiek izmantotas spēļu metodes. Neatkarīgi no izglītības mērķa un tēmas šādu elementu ieviešana palielina izglītojamā motivāciju un apņemšanos. Viens no rīkiem, ko izmanto šādā procesā, ir izbēgšanas istabas, kas gūst popularitāti ne tikai bezsaistes versijās, bet arī virtuālajās. Tieši spēļošana bija viens no elementiem, kas tika prezentēts mūsu apmācību laikā Latvijā un ko dalībnieki izmantoja savās bēgšanas istabās.ītākajiem tiešsaistes mācību rīkiem!
Tēmas, kuras prezentējām dalībniekiem:
- kāpēc un kādām nolūkam veidot tiešsaistes izbēgšanas istabas;
- tiešsaistes izbēgšanas istabu izmantošana neformālajā izglītībā;
- uzņēmējdarbības un digitālās kompetences;
- mācību mērķi, rezultāti, saturs un sižets;
- resursi tiešsaistes mācībām;
- izbēgšanas istabas anotomija jeb kā izveidot pašam savu izglītojošu tiešaistes izbēgšanas istabu.
Dalībnieki izveidoja paši savas tiešsaistes izbēgšanas istabas par viņiem interesējošām tēmām, lai veiksmīgāk integrētu apmācībās iegūtas zināšanas. Ceram, ka šīs zināšanas lieti noderēs viņu darbā, un tiešsaistes izbēgšanas istabas kļūs par vienu no iecienītākajiem tiešsaistes mācību rīkiem.
Seko līdzi projekta gaitai CO-ART projekta mājaslapā un mūsu Facebook lapā un uzzini vairāk!
Šis projekts tiek finansēts ar Eiropas Komisijas atbalstu. Šis raksts atspoguļo tikai un vienīgi autoru uzskatus, un Eiropas Komisijas nav atbildīga par tajā iekļautās informācija izmantošanu.